Εγγύηση Προϊόντων
Όλα τα προϊόντα που εμπορεύεται η εταιρεία μας καλύπτονται από εγγύηση της κάθε επίσημης αντιπροσωπείας. Σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών του www.istikoglou.gr, για να περάσει το προϊόν από έλεγχο της επίσημης αντιπροσωπίας. Αντικατάσταση προϊόντος γίνεται μόνο εάν υπάρχει έγκριση από την επίσημη αντιπροσωπεία με χαρτί αντικατάστασης.
Η εγγύηση των προϊόντων έχει διάρκεια σύμφωνα με το κατασκευαστή από την ημερομηνία αγοράς τους και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος, εφ’ όσον πληρούνται οι όροι εγγύησης της κάθε επίσημης αντιπροσωπίας.
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν εμφανίσει βλάβη εντός εγγύησης, μπορείτε να επικοινωνείτε με την εξυπηρέτηση πελατών του www.istikoglou.gr, όπου θα σας παραπέμπει στον αντίστοιχο προμηθευτή προς επιδιόρθωση. Αν δεν είναι εφικτή η επιδιόρθωση, ο κατασκευαστής αναλαμβάνει την αντικατάσταση του προϊόντος. Η εταιρεία μας, δεν καλύπτει τυχόν έξοδα μεταφοράς που θα προκύψουν προς και από την έδρα του κατασκευαστή.
Την ευθύνη για την καλή λειτουργία του προϊόντος έχει η επίσημη αντιπροσωπεία και όχι η εταιρεία μας.
Τα προϊόντα που τυχόν τροποποιηθούν, επιδιορθωθούν, εγκατασταθούν ή προστεθούν από τον αγοραστή εξαιρούνται των σχετικών εγγυήσεων. Σας συμβουλεύουμε να κρατήσετε την απόδειξη αγοράς των προϊόντων γιατί αυτή είναι η εγγύηση τους από τις επίσημες αντιπροσωπείες.