Τρόποι Αποστολής

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Για την γρήγορη και ασφαλή μεταφορά των αγορών σας, η εταιρεία μας συνεργάζεται με εταιρεία ταχυμεταφορών και διανομών. Ο χρόνος παράδοσης από την στιγμή που η παραγγελία σας αποσταλεί από την έδρα μας ορίζεται ακολούθως:

  • 1-3 εργάσιμες ημέρες για διευθύνσεις στην ηπειρωτική Ελλάδα.(αφορά αποστολές με εταιρεία ταχυμεταφοράς)
  • 2-5 εργάσιμες ημέρες για διευθύνσεις σε νησιωτικούς προορισμούς και δύσβατες περιοχές.(αφορά αποστολές με εταιρεία ταχυμεταφοράς)

Για να δείτε την εξέλιξη του δέματος σας , μπορείτε να συμβουλευτείτε τo παρακάτω link

Convos Εxpress : https://comvosexpress.gr/

  • Για αποστολή μέσω μεταφορικής εταιρείας ο χρόνος εξαρτάται από τις φορτώσεις που πραγματοποιούνται από την εκάστοτε μεταφορική.

Παραγγελίες που πραγματοποιούνται από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-12:00 αποστέλλονται την ίδια μέρα (αφορά παραγγελίες που πρόκειται να σταλούν με εταιρεία ταχυμεταφορών π.χ. μπαταρίες κουζίνας, φίλτρα νερού).

Παραγγελίες που πραγματοποιούνται Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-12:00 και αφορούν αποστολή μέσω μεταφορικής εταιρείας αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη (π.χ λέβητες αερίου, θερμοσίφωνες). Οι παραδόσεις που γίνονται μέσω μεταφορικής εταιρείας έχουν παράδοση στο ισόγειο (επί πεζοδρομίου). Σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας, οι μέρες αποστολής στις μεταφορικές εταιρείες ενδέχεται να μεταβληθούν.

Παραγγελίες που εκτελούνται με δικά μας μεταφορικά μέσα και αφορούν περιοχές εντός Θεσσαλονίκης με δωρεάν μεταφορικά (για αγορές άνω των 250. Ελάχιστο κόστος μεταφοράς για αγορές κάτω των 250€ ορίζεται στα 5€), πραγματοποιούνται από 1-3 εργάσιμες ημέρες. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται το Σάββατο αποστέλλονται τη Δευτέρα (εκτός αργιών). Εξαιρούνται λόγοι ανωτέρας βίας.

Η παράδοση στον τόπο επιλογής του πελάτη πραγματοποιείται από μεταφορέα-εξωτερικό συνεργάτη της εταιρείας (υπηρεσία ταχυμεταφορών) και γίνεται είτε στα χέρια του ίδιου του πελάτη, είτε σε εξουσιοδοτημένο από αυτόν τρίτο πρόσωπο. Στην περίπτωση εξουσιοδότησης τρίτου προσώπου για την παραλαβή, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την εταιρεία με ηλεκτρονικό μήνυμα, πριν από την αποστολή του προϊόντος, αναφέροντας τα στοιχεία του εξουσιοδοτούμενου. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο πελάτης θα επιδεικνύει στον εξωτερικό συνεργάτη-μεταφορέα της εταιρείας την επιβεβαίωση της παραγγελίας και ειδοποίηση για την αποστολή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (π.χ. δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης). Στην περίπτωση παραλαβής από τρίτο εξουσιοδοτημένο πρόσωπο, ο εξουσιοδοτημένος τρίτος θα πρέπει επιπλέον να επιδεικνύει στον εξωτερικό συνεργάτη-μεταφορέα της εταιρείας σχετική εξουσιοδότηση του πελάτη για παραλαβή της συγκεκριμένης παραγγελίας νόμιμα θεωρημένη από ΚΕΠ ή αστυνομική ή άλλη Αρχή.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.istikoglou.gr παρέχει δυνατότητα δωρεάν αποστολής στο χώρο του πελάτη για κάποια προϊόντα και με χρέωση των μεταφορικών παράδοσης στον πελάτη για κάποια άλλα. Στην καρτέλα του προϊόντος θα αναγράφεται η πληροφορία των δωρεάν μεταφορικών, ενώ στις περιπτώσεις που τα μεταφορικά βαρύνουν τον παραλήπτη, με την τοποθέτηση της παραγγελίας θα εμφανίζεται “κόστος κατόπιν συνεννόησης” οπότε απαιτείται επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών στο 2310 781775 ή στο info@istikoglou.gr.

Διευκρινίζεται πως τα Δωρεάν Μεταφορικά στα προϊόντα μεγάλου όγκου και βάρους άνω των 5kg, αφορούν μόνο χερσαίους και κεντρικούς προορισμούς. Η χρήση της αντικαταβολής για αποστολές με μεταφορική εταιρεία δεν είναι εφικτή. Υπολογισμός κόστους μεταφορικών που γίνεται σε άλλη σελίδα πέρα της συγκεκριμένης ιστοσελίδας www.istikoglou.gr, καθορίζει τα μεταφορικά κόστη κατά προσέγγιση. Παραγγελίες που γίνεται καταχώρηση μεταφορικών από τον πελάτη χωρίς να έχει προηγηθεί συνεννόηση με την εξυπηρέτηση πελατών, θεωρούνται άκυρες.

Τυχούσα λανθασμένη καταχώρηση εκ μέρους του πελάτη έχει συνέπεια τον λανθασμένο υπολογισμό εξόδων αποστολής τα οποία επιβαρύνουν τον πελάτη και όχι την εταιρεία. (Προσοχή:Για να γίνει σωστός υπολογισμός των μεταφορικών, επιλέγετε το νομό και την περιοχή σας με βάση τις επιλογές που σας δίνονται από το σύστημα αυτοματοποιημένα. Δεν επιτρέπεται η χειρόγραφη καταχώρηση).

Επισημαίνεται πως ο πελάτης μπορεί να επιλέξει τη μεταφορά με δικά του μέσα, ωστόσο τότε τα προϊόντα μεταφέρονται αποκλειστικά με δική του ευθύνη.

Εντός πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης τα προϊόντα μας αποστέλλονται δωρεάν για αγορές άνω των 250 € με τα δικά μας μεταφορικά μέσα, με παράδοση στο ισόγειο. Για παραδόσεις όπου ο πελάτης επιθυμεί παράδοση στον όροφο, επιβαρύνεται με επιπλέον χρέωση (κατόπιν συνεννόησης). Η αποστολή μεγάλου όγκου που απαιτεί τη χρήση γερανού προκειμένου να επιτευχθεί η ασφαλής μεταφορά τους, συνεπάγεται με ανά περίπτωση πρόσθετη χρέωση.

Οι περιοχές που αφορούν τα ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ εντός Θεσσαλονίκης (ΙΣΧΥΟΥΝ ΜΟΝΟ ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ)* είναι οι παρακάτω:

*στο καλάθι, ο υπολογισμός θα γίνεται με 0 κόστος μεταφοράς. Εφόσον γίνει έλεγχος του σημείου παράδοσης και διαπιστωθεί πως δεν υπάρχει πρόσβαση, τότε κατόπιν συνεννόησης θα υπάρχει κόστος μεταφοράς, αναλόγως των συνθηκών.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΓΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΓΧΙΑΛΟΣ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΝΑΛΗΨΗ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΒΟΤΣΗ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΒΥΖΑΝΤΙΟ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΔΕΝΔΡΟΠΟΤΑΜΟΣ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΔΙΑΒΑΤΑ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΕΛΕΥΘΕΡΙΟ ΚΟΡΔΕΛΙΟ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΕΥΚΑΡΠΙΑ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΕΥΟΣΜΟ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΗΛΟΥΠΟΛΗ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΚΑΛΟΧΩΡΙ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΚΟΡΔΕΛΙΟ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΤΙΚΑ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΜΕΝΕΜΕΝΗ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΜΕΤΕΩΡΑ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΜΙΚΡΑ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΝΕΑ ΜΑΓΝΗΣΙΑ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΝΕΑΠΟΛΗ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΝΕΟΧΩΡΟΥΔΑ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΝΤΕΠΩ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΝΙΚΟΠΟΛΗ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΠΕΝΤΑΛΟΦΟΣ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΠΕΥΚΑ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΠΟΛΙΧΝΗ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΠΥΛΑΙΑ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΣΙΝΔΟΣ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΣΥΚΙΕΣ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΤΟΥΜΠΑ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΤΡΙΑΝΔΡΙΑ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΦΟΙΝΙΚΑΣ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΓΑΛΗΝΗ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΠΑΛΑΙΟΚΑΣΤΡΟ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΞΗΡΟΚΡΗΝΗ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΚΑΣΤΡΑ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / 40 ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΜΑΛΑΚΟΠΗ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΚΗΦΙΣΙΑ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΡΕΤΣΟΥ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΝΕΑ ΚΡΗΝΗ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΒΟΥΛΓΑΡΗ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΜΠΟΤΣΑΡΗ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΓΙΟΣ ΦΑΝΟΥΡΙΟΣ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΜΠΕΛΩΝΕΣ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΝΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΝΩ ΤΟΥΜΠΑ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΝΩΘΕΝ ΑΣΥΛΟΥ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΡΕΣΤΟΥ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΡΜΕΝΟΧΩΡΙ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΒΑΡΝΑ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΔΙΑΛΟΓΗ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΕΛΠΙΔΑ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΖΩΟΔΟΧΟΣ ΠΗΓΗ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΚΑΪΣΤΡΙ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΚΑΛΛΙΘΕΑ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΚΑΤΙΡΛΙ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΚΑΤΩ ΤΟΥΜΠΑ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΟΥ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΚΡΥΟΝΕΡΙ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΜΟΥΡΙΕΣ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΟΙΚΙΣΜΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΟΙΚΙΣΜΟΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΠΛΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΠΡΟΝΟΙΑ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΠΥΡΟΠΑΘΩΝ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΡΗΓΑ ΦΕΡΑΙΟΥ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΣΑΡΑΝΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΣΚΕΠΑΡΝΗ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΣΥΝΟΙΚΙΣΜΟΣ ΑΓΙΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΤΕΡΨΙΘΕΑ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΤΡΟΧΙΟΔΡΟΜΙΚΩΝ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΥΔΡΑΓΩΓΕΙΟ”,
“ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΧΑΡΙΛΑΟΥ”

Η εταιρεία μας καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια αποστολής των προϊόντων στους πελάτες της εντός του αναγραφόμενου χρόνου, σε περίπτωση όμως καθυστέρησης για λόγο ανωτέρας βίας, η εταιρεία δεν φέρει ευθύνη. Σε περίπτωση που επιλέξετε κάποιο από τα προϊόντα μας που βρίσκεται σε κατάσταση <<κατόπιν παραγγελίας>> ο χρόνος παράδοσης εκτιμάται στις 3-7 εργάσιμες ημέρες εφόσον το προϊόν είναι ετοιμοπαράδοτο από την προμηθεύτρια εταιρεία, σε κάθε άλλη περίπτωση θα ενημερώνεστε άμεσα από εμάς για τυχόν περαιτέρω καθυστερήσεις.

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης παραλαβής της παραγγελίας. Θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή σας ως προς το ότι αυτό το e-mail δεν αποτελεί επιβεβαίωση αποστολής/ σύναψη της σύμβασης. Η επιβεβαίωση αποστολής θα σας σταλεί μόλις το προϊόν είναι έτοιμο για αποστολή ή για παραλαβή από το κατάστημα. Σε κάθε περίπτωση, γίνεται τηλεφωνική επιβεβαίωση της παραγγελίας πριν την αποστολή της. Εαν δεν είναι δυνατή η τηλεφωνική επιβεβαίωση, θα σας στείλουμε e-mail.

Η εταιρία μας δεν ευθύνεται έναντι των πελατών της για τυχόν ζημίες που θα προκύψουν από τη μη εκτέλεση της παραγγελίας τους. Επίσης, επιφυλάσσεται σε περίπτωση που δεν μπορεί να εκτελεστεί η παραγγελία σας για λόγους ανωτέρας βίας (απεργίες, καιρικές συνθήκες κλπ.). Σ΄ αυτή την περίπτωση η εταιρία μας θα επικοινωνήσει το συντομότερο δυνατό μαζί σας προκειμένου να μας δηλώσετε εάν επιθυμείτε την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Προϋπόθεση για την παράδοση της παραγγελίας αποτελεί η προηγούμενη εξόφληση της αξίας των πωλούμενων προϊόντων και των εξόδων αποστολής τους.

Παραδόσεις δεν γίνονται τα Σαββατοκύριακα και στις επίσημες Αργίες.

Τα προϊόντα ταξιδεύουν για λογαριασμό του αγοραστή. Κατά συνέπεια, η ευθύνη για την μεταφορά των προϊόντων βαρύνει τον αγοραστή.

Παραλαβή από την έδρα μας

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το σημείο παραλαβής του www.istikoglou.gr χωρίς πρόσθετη χρέωση στην διεύθυνση:

Εθνικής Αντιστάσεως 27, Διαβατά Θεσσαλονίκης , τηλ.: 2310 781775

Ωράριο παραλαβών Δευτέρα- Παρασκευή 10:00-15:00, Σάββατο 10:00-13:00.

Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία και σχετική συνεννόηση με την εταιρία μας για την ακριβή ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας.

*Το www.istikolgou.gr είναι ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης προϊόντων και γι αυτό το λόγο, δεν διαθέτει σακούλες μεταφοράς για την παραλαβή σας από την έδρα.

Υπάρχει δυνατότητα συσκευασίας δώρου κατόπιν ζήτησης σας.

Κίνδυνος ζημίας ή καταστροφής προϊόντων

Κατά την παραλαβή των προϊόντων, είτε αφορούν παραδόσεις με εταιρεία ταχυμεταφοράς, είτε με μεταφορική εταιρεία, ο πελάτης υποχρεούται τον έλεγχο πριν την παραλαβή, τουλάχιστον της εξωτερικής συσκευασίας, εφόσον από το κατάστημα μας γίνεται έλεγχος πριν την αποστολή. Από την παραλαβή της παραγγελίας και εφόσον έχει υπογραφεί στον διανομέα / μεταφορέα το έντυπο παραλαβής, η εταιρεία δεν ευθύνεται για την κατάσταση του προϊόντος. Σε καμία περίπτωση, δεν θα πρέπει να γίνεται παραλαβή εφόσον η συσκευασία έχει ουσιώδης φθορές, ικανές να βλάψουν εσωτερικά το προϊόν. Στην περίπτωση αυτή, γίνεται άρνηση παραλαβής προϊόντος ή έλεγχος του πριν την υπογραφή της παραλαβής στη μεταφορική. Σε αντίθετη περίπτωση, ο πελάτης αποδέχεται την παραλαβή του ως έχει.

Για τις απομακρυσμένες περιοχές και περιοχές που δεν καλύπτονται από το δίκτυο της εταιρείας μας, ο πελάτης μπορεί να έρθει σε συνεννόηση με εκπρόσωπο του ηλεκτρονικού καταστήματος και να υποδείξει μεταφορική εταιρεία ή πρακτορείο της επιλογής του.

Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  • Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
  • Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο. Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
  • Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.
  • Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.