Επιστροφές/Αλλαγές

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ /ΑΛΛΑΓΕΣ

Σας παρακαλούμε να ελέγχετε το δέμα σας όταν το παραλάβετε από την courier/μεταφορική. ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΥΘΡΑΥΣΤΟ ΠΡΟΪΟΝ. Συνίσταται η καταγραφή βίντεο κατά το άνοιγμα του δέματος. Καθότι γίνεται έλεγχος από την εταιρεία μας και η συσκευασία φεύγει από εμάς σε καλή κατάσταση θα πρέπει να μην παραλάβετε ένα προϊόν του οποίου η συσκευασία βρίσκεται σε κακή κατάσταση. Στην περίπτωση αυτή σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας.

Αναιτιολόγητη Υπαναχώρηση

Ο πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα από την συναφθείσα σύμβαση πώλησης εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος. Τα προϊόντα προσφοράς, οι πορσελάνες (νιπτήρες, λεκάνες, ντουζιέρες κλπ), τζάμια & καμπίνες μπάνιου δεν επιστρέφονται. Προκειμένου να τηρηθεί η προθεσμία υπαναχώρησης αρκεί ο πελάτης να στείλει μέσω e-mail την φόρμα υπαναχώρησης εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών με την οποία θα ενημερώνει την εταιρία για την απόφαση του να επιστρέψει το προϊόν, ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα.

Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα μεταφοράς, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του να είναι άθικτη (κλειστή). Το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη. Η επιστροφή γίνεται στη διεύθυνση Εθνικής Αντιστάσεως 27 & Θεμιστοκλέους 1, Διαβατά, ΤΚ 57008, Θεσσαλονίκη, τηλ. 2310 781775.

Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί με τα ίδια μέσα πληρωμής που χρησιμοποίησε ο πελάτης για την αρχική συναλλαγή, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά μεταξύ της εταιρείας και του πελάτη, εντός 10 ημερών. Η εταιρεία μας, όμως, δικαιούται να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα προϊόντα και να γίνει ο σχετικός έλεγχος. Εάν έχει γίνει χρήση του προϊόντος πέρα από την απλή θέση σε λειτουργία, ενδέχεται να υπάρξει μείωση στο ποσό επιστροφής ή να μην μπορεί να επιστραφεί.

Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

Τα προϊόντα προσφοράς, οι πορσελάνες (νιπτήρες, λεκάνες, ντουζιέρες κλπ), τζάμια & καμπίνες μπάνιου δεν επιστρέφονται.

Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου, δεχόμαστε πίσω προϊόντα που συνοδεύονται από το αντίστοιχο δελτίο επιστροφής. Σε περίπτωση έκδοσης απόδειξης λιανικής, είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής πώλησης.

Εξαιρέσεις από την εφαρμογή του δικαιώματος αναιτιολόγητης υπαναχώρησης του καταναλωτή

To δικαίωμα υπαναχώρησης όπως ορίζεται από την ισχύουσα Ευρωπαϊκή νομοθεσία δεν αφορά τις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Προϊόντα που έχουν παραληφθεί από το κατάστημά μας και δεν αποτελούν παραγγελία εξ΄αποστάσεως
  • Προϊόντα σε καθεστώς «προσφοράς» όπως επισημαίνονται στη σελίδα μας
  • Προϊόντα έχουν κατασκευαστεί ειδικά για τον καταναλωτή, με ειδικές προδιαγραφές ή απαιτήσεις του καταναλωτή ή εν γένει προϊόντα εξατομικευμένα για τον καταναλωτή (custom made προϊόντα).
  • Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί, καθώς η χρήση τους σαφώς υπεκφεύγει του πλαισίου της συνήθους εξέτασης του προϊόντος για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του, όπως αυτή θα ελάμβανε χώρα σε ένα φυσικό κατάστημα, καθιστώντας το προϊόν μεταχειρισμένο.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Υπαναχώρηση λόγω ελαττωματικού προϊόντος, λανθασμένης αποστολής κλπ

Κατά τη στιγμή παράδοσης της παραγγελίας ο πελάτης υποχρεούται – παρουσία του μεταφορέα- να ελέγχει τα αγαθά που του παραδίδονται, προκειμένου να διαπιστωθούν εγκαίρως τυχόν εμφανή ελαττώματα (χτυπήματα, αλλοιώσεις, γρατζουνιές, ελλιπή εξαρτήματα κλπ) ή τυχόν εσφαλμένη αποστολή προϊόντων. Σε κάθε περίπτωση, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει άμεσα, χωρίς καθυστέρηση, την εταιρεία και κατόπιν σχετικής συνεννόησης να επιστρέφει το προϊόν.

Σε αυτήν την περίπτωση ο πελάτης έχει δικαίωμα κατ’ επιλογή του:

  • Να ζητήσει, χωρίς επιβάρυνση, τη διόρθωση ή αντικατάσταση προϊόντος με άλλο, εκτός εάν μια τέτοια ενεργεία είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες
  • Να ζητήσει χωρίς επιβάρυνση, την αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο μοντέλο της αρέσκειας του σε αντίστοιχη τιμή. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής ή/ και της νέας αποστολής στις περιπτώσεις αντικατάστασης /αλλαγής θα βαρύνουν την εταιρεία μας.

Από τη στιγμή που ένα προϊόν θα παραλαμβάνεται από τον πελάτη και θα υπογράφεται η παραλαβή του, θεωρείται πως παρελήφθη σε άριστη κατάσταση.

Επιστροφές προϊόντων εντός και εκτός εγγύησης

  • Σε περιπτώσεις που υπάρχει βλάβη ή ελάττωμα σε προϊόντα και έχει γίνει επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, για προϊόντα εντός ή εκτός εγγύησης, τα έξοδα μεταφοράς για αντικατάσταση του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη.
  • Σε περιπτώσεις που υπάρχει βλάβη ή ελάττωμα σε προϊόντα και έχει γίνει διάγνωση από το επίσημο συνεργαζόμενο παράρτημα sevice της εταιρείας με χαρτί αντικατάστασης, για τα προϊόντα εντός εγγύησης και μέσα σε διάστημα 6 μηνών η νέα αποστολή προϊόντος επιβαρύνει την εταιρεία και για αποστολή του ελαττωματικού τον πελάτη.
  • Σε περιπτώσεις όπου έχει προηγηθεί επίσκεψη τεχνικού και έχουν πραγματοποιηθεί εργασίες επισκευής ή συντήρησης, ο προμηθευτής, και όχι η εταιρεία, είναι υπεύθυνος για τη σωστή λειτουργία και την επισκευή του προϊόντος και αυτός αποφασίζει για την εξέλιξη.

Μείωση αξίας προϊόντος

Ο καταναλωτής θα πρέπει να διαχειρίζεται κάθε προϊόν, που παραλαμβάνει με τον τρόπο εκείνο που θα διαχειριζόταν και θα εξέταζε αυτό και σε ένα φυσικό κατάστημα, ώστε να διαπιστώνει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του. Διαχείριση ενός προϊόντος, η οποία είναι διαφορετική από την ανωτέρω περιγραφή, δεν θα γίνεται δεκτή. Συνεπώς, ο καταναλωτής ενδέχεται να επιβαρυνθεί με τη μείωση της αξίας ενός προϊόντος, εφόσον η διαχείριση που έχει κάνει σε αυτό υπερβαίνει το αποδεκτό μέτρο.

Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης και με την προϋπόθεση ότι έχει επιστραφεί το προϊόν στην εταιρεία, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από την εταιρεία με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά με τον πελάτη, χωρίς υπαίτια ή αδικαιολόγητη καθυστέρηση. Ρητώς συμφωνείται και ο πελάτης παρέχει ήδη την ανέκκλητη εντολή και συναίνεσή του προς τούτο, η εταιρεία να δικαιούται να παρακρατά από το επιστρεφόμενο ποσό τα έξοδα επιστροφής, τα οποία βαρύνουν τον πελάτη καθώς και τυχόν αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής, φθοράς ή βλάβης του προϊόντος ή από μείωση της αξίας του προϊόντος οφειλόμενης σε ενέργειες του πελάτη. Η εταιρεία σε κάθε περίπτωση δικαιούται να αξιώνει με κάθε νόμιμο τρόπο κάθε ποσό που ζημιώθηκε (ενδεικτικά, είτε αναφορικά με δαπάνες επιστροφής είτε με καταστροφή, φθορά ή βλάβη, από μείωση αξίας του προϊόντος κ.λπ.).

* ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤHN ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝH ΕΤΑΙΡΕΙA ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ :COMVOS EXPRESS, εφόσον τα προϊόντα έχουν σταλεί μέσω ταχυμεταφοράς.

Περιπτώσεις μη παραλαβής, ήδη εξοφλημένων παραγγελιών με κάρτα ή τραπεζική κατάθεση.

Οι εξοφλημένες παραγγελίες, οι οποίες υπόκεινται σε αμέλεια παραλαβής από τους παραλήπτες τους, επωμίζονται το κόστος επιστροφής στην έδρα μας, καθώς και το κόστος της επαναποστολής τους.

Ακόμα και σε συνολική ακύρωση της παραγγελίας από τον πελάτη, το παραπάνω κόστος, θα αφαιρείται από το επιστρεφόμενο ποσό.

Έντυπο Επιστροφής

Παρακαλούμε συμπληρώστε το παρακάτω Έντυπο Επιστροφής. Για τυχόν απορίες ή παρατηρήσεις με την Πολιτική Επιστροφών, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@istikoglou.gr .
Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου, δεχόμαστε πίσω προϊόντα που συνοδεύονται από το αντίστοιχο δελτίο επιστροφής..

    Πληροφορίες Παραγγελίας

    Πληροφορίες Προϊόντος

    Αιτία Επιστροφής

    Αλλαγή Προϊόντος/Επιστροφή Χρημάτων